Odnosisz sukces w MLM, jeśli umiesz budować dobre relacje.

Odnosisz sukces w MLM, jeśli umiesz budować dobre relacje.

 

Partner biznesowy

Sukces w MLM…

Jeśli chcesz odnosić  sukcesy w Marketingu sieciowym musisz  działać w grupie, w drużynie, która ma swój zbiór wartości.  W firmach dominuje zarządzanie korporacyjne. Młodzi specjaliści doradcy są teoretykami. Mówią o sobie „doradca bankowy”, „doradca finansowy”, ale na pytanie czy są bogaci dzięki temu co polecają, oczywiście nie potwierdzają tego.

Dla każdego człowieka ważne jest poczucie przynależności do zespołu. Jeśli zespół jest zgrany, ludzie  mówią to co myślą i robią to co mówią, inni też chętnie się przyłączą do takiego zespołu.

W Polsce niestety cwaniactwo staje się standardem. Reklamy kłamią, w kościele kłamią, rząd kłamie. Zaufanie do drugiego człowieka przeżywa kryzys.

Jeśli ktoś nie przestrzega reguł gry nigdy nie zbuduje dobrego zespołu. SZCZEROŚĆ, UCZCIWOŚĆ, PRAWDOMÓWNOŚĆ to cechy, które są podstawą zaufania.  Grupa odnosi sukcesy, gdy jest zaufanie do mentora. Musisz uwierzyć, że nie chodzi o manipulacje człowiekiem, o skłonienie go, by robił to, co tobie przysporzy sukcesu. Zadaniem mentora jest pomóc odnieść tobie sukces.

Szkolenia biznesowe

Potęgą biznesu MLM są stałe spotkania zespołu ludzi. One dają nowo przyprowadzonym ludziom wiarę w ten biznes. Wkoło sporo ludzi porządnie ubranych, uśmiechniętych,  życzliwych dla siebie. Podnosisz rangę swojego biznesu, pokazujesz swojemu kandydatowi atmosferę tych spotkań. Ważne jest, że promowane na spotkaniach wartości związane z prowadzeniem biznesu, powinny być stosowane wszędzie, w życiu rodzinnym, w domu, w pracy, w biznesie.

Konflikty – unikać a może pogadać?

Konflikty wbrew pozorom są pozytywnym zjawiskiem. Trzeba odnaleźć przyczynę konfliktu i nie uciekać od niego, ale rozwiązać przy wspólnej rozmowie.  Nierozwiązany konflikt to utrata wiary w biznes, w produkty, w swojego mentora. Tak się dzieje, jeśli nie bierzesz odpowiedzialności za rezultaty i nie pracujesz nad rozwiązaniem konfliktu w zespole.

 Pewnie stąd bierze się mnóstwo niezadowolonych osób, które „próbowały” tego biznesu.  Zapraszając kogoś do biznesu, oferujesz mu ciekawą współpracę, dotykasz jego życia. To człowiek ze swoimi problemami, obawami, a nie kolejna cegła w twojej budowli. Jeśli cegła to też ją musisz mocno scementować w całej konstrukcji.  Znajdujesz kandydata i budujesz relacje z nowym przyjacielem.Partner biznesowy

Promowanie swojej grupy przyjaciół,  z którymi budujesz biznes Marketingu sieciowego, działa lepiej niż zainteresowanie swoją osobą, jako osobą odnoszącą sukcesy w MLM.  Możesz jeszcze nie mieć sukcesów w MLM, ale mimo to możesz sponsorować ludzi do biznesu. Bo masz za sobą ludzi sukcesu, którym zaufałeś i którzy tobie pomogą.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge