Jak budować swoją markę?  W biznesie Amway nie budujesz marki Amway. Amway buduje się bez ciebie. To nie jest jakiś tam biznes, to solidnie i mądrze  poukładane zaplecze, w które zainwestowany jest gigantyczny kapitał. Masz szansę na współpracę z liderem branży. Amway zapewnia biznesowy układ partnerski. Możesz uczestniczyć w tym układzie, być partnerem dla firmy. Ciekawe jest to, że w podziale zysków, więcej pieniędzy płynie do dystrybucji, niż do firmy.

Współpracując z Amway możesz budować swoją markę.

Czy robiłeś karierę w jakiejś dziedzinie? Jeśli tak, to znasz anatomię sukcesu, ona dotyczy  również budowania swojej marki w biznesie Amway. Jeśli chcesz zarabiać 10 tysięcy miesięcznie, a jest to poziom  amwayowskiej Platyny –  to  jest to niewątpliwie wielka  kariera.

Większość ludzi dołączających do biznesu Amway, nie ma pojęcia o wolnej przedsiębiorczości, trafia do biznesu, o którym mówi się niejednoznacznie.  Sprzedaż bezpośrednia kojarzy ci się zapewne z lataniem od drzwi do drzwi i wciskaniem ludziom tego, czego nie chcą. Nie lubimy tego. Ale w Amway robi się skrajnie co innego. W Amway nie uczy się sprzedawania proszku do prania, nie uczy się, jak skasować 30% marży. Szkoła Yagera uczy natomiast samodzielnego myślenia.

Wróćmy teraz do budowania własnej marki. To jest to co mówisz do ludzi, jak mówisz, jakiego języka używasz, czy robisz to, co mówisz, czy dotrzymujesz obietnic. Twoja postawa  to również to, co publikujesz na Facebooku,  jakie zdjęcia umieszczasz. Ludzie więcej komentują twoje zdjęcia niż to  co mądrego napiszesz, jeśli się trochę wysilisz. Ważne,  czy traktujesz biznes Amway poważnie czy ot tak sobie, bo wstydzisz się, że masz marzenia i że chcesz je zrealizować przy pomocy biznesu Amway.

Twoim zadaniem jest rozbudować rynek,  budować dobre relacje z ludźmi. Budujesz swoją markę, ale w oparciu o rzetelną wiedzę o firmie i w oparciu o wartości, które firma promuje. To dzięki relacjom możesz mieć wpływ na życie innych ludzi, to, że mogą na ciebie zawsze liczyć. Możesz pomóc im rozwiązać ich problemy, a współpraca z tobą ma im pomóc osiągnąć szybciej to o czym marzą. To zadanie lidera!

Podziel się tym wpisem ze znajomymi:
  • Facebook
  • Google Buzz
  • Internetmedia
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Blogger.com
  • del.icio.us
  • Twitter
  • Poleć
  • Mój biznes
  • Wykop
  • Grono.net
  • Yigg

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge